Naš pristup

Poslovna kultura nije rezervirana samo za pojedince, ona se odnosi na organizacije, ali i na društvo u cjelini. Briga i pomoć najranjivijim skupinama društva logičan je slijed filozofije poslovanja naše poliklinike, ali i svojevrsna moralna obveza te odgovornost u poslovanju. Poštujući etička načela i norme naša je briga o pacijentima usmjerena na uključivanje pacijenata u terapiju kako bi bolje slijedili tretman.

boginja-pravednosti-simbol-pravde

Financijska odgovornost

Financijska odgovornost zauzima važno mjesto u liječenju. Ovdje možete pročitati neke od temeljnih načela i principa kojima se vodimo u poliklinici Apolonija prilikom suradnje s pacijentima/pacijenticama.

Saznaj više »
spojene-ruke-razlicitih-ljudi-koje-simboliziraju-toleranciju-i-jednakost

Socijalna odgovornost

Koncept socijalno odgovornog poslovanja polazi od sve snažnijeg uvjerenja da moderna poduzeća imaju sve više odgovornosti prema svojoj ulozi u društvu. Ovdje možete pročitati sve o tome.

Saznaj više »
list-u-obliku-srca-koji-simbolizira-ljubav-prema-okolisu

Zaštita okoliša

Rad na zaštiti čovjekovog okoliša jedna je od dužnosti liječnika prema društvenoj zajednici. Borba za ekološku održivost i ekološki aktivizam postali su sastavni dio društvene odgovornosti a sve o tome pročitajte tu.

Saznaj više »

ISO standard u stomatologiji

ISO je do sad objavio 23077 međunarodnih standarda i srodnih dokumenata koji pokrivajući gotovo svaku industriju, od tehnologije, sigurnosti hrane, poljoprivrede i zdravstva. ISO međunarodni standardi vrijede svugdje u svijetu, a više o tome pročitajte ovdje.

Saznaj više »
logotipi-proizvodaca-s-kojim-apolonija-suraduje

Jamstvo kvalitete

Najbitnije nam je zadovoljstvo naših pacijenata. Jamčimo Vam svoju izvrsnost i točnost kod odabira odgovarajuće terapije, a pritom poštujemo Vaše odluke i mogućnosti, a što Vam jamčimo pročitajte tu.

Saznaj više »
krupni-plan-ruku-koje-potpisuju-dokument

Prava pacijenata

U poliklinici Apolonija svjesni smo vrijednosti svakog čovjeka i našeg pacijenta. Komunikacija s pacijentima stoga je iznimno važna. Kako biste razumjeli sve aspekte svog liječenja potrebno je svaki dio pobliže objasniti, o čemu možete pročitati ovdje.

Saznaj više »